page

Thursday, 1 March 2012

Bertemu dan Berpisah

Ahad lepas, berjumpa dgn geng lama waktu diploma dulu. 
Kamilah yang sentiasa bersama dari sem 1 hinggalah sem 6, biasa lah, mesti ada pasang surut.
Bergaduh, salah faham,  merajuk, menangis sama-sama, baik balik, gelak sakan, mogok beramai2, kamilah tu, tapi yang pasti setiap hari sabtu, kami pasti ke pasar malam bersama-sama. Dari benteng ke Megamall Kuantan, jalan kaki, selamba je. Jimat duit katakan. MARA punya pinjaman banyak mana la sangatkan? Tapi cukuplah tampung makanan ruji aku di kampus, 'keropok lekor'. Tak kena sehari pasti tak senang duduk la.


Sangat memori-lah yg tak ternilai

After abis blajar degree, semua dh start hidup masing-masing
tp kami masih bersama, alhamdulillah!

Jadi, ahad baru-baru ni, kami bertemu kembali. Perbincangan hanya melalui facebook. Biasanya, susah nak jadi bila wat planing awal-awal. Tp ni nak kata ad-hoc tak jugak, cuma kebetulan semua boleh datang, masa free.

Oh! sangat gembira! Hanya ALLAH yang tahu betapa beruntungnya diri mempunyai sahabat suka duka mcm diorang ni. Mana nak dapat. Sentiasa memahami dan bagi sokongan padu ketika diri pernah jatuh, dan bantu untuk bangun. Thanks kengkawan...

Lokasi : Taman Tasik Ampang Hilir
Masa   : 9.30-1.30 (suppose 8-11)
Date    : 26 Feb 2012

Objektif: 
Piknik, makan bekal-bekal yang dibawa masing2, gossip dan tidak lupa, perpisahan dengan empunya blog  budakampongugup.blogspot.com, Aanisah! Dia mahu pulang ke Kedah dan sukarlah untuknya pulang ke Kuala Lumpur bila dah balik kampung. Eh, juga untuk bertemu anak aku, Adam Zafran dan anak Lydia, Qaleesya Sofea. 

Mereka sudah mahu pulang. Saya tiada disini, sudah pulang
Aa, Fara, Mai, Dee, Lyn, Affa


Kami, before saya pulang. Bersama anak-anak!
Ibu gembira, anak merana


Dan tidak lupa, 2 peneman setia menjaga anak-anak
Qaleesya dan Papa, Wira


Adam dan Ayah, Zul




Semoga bertemu lagi sahabatku! Sayang kamu semua!


5 comments:

adrif_aufa said...

love u too dear..

S.A.H.A.B.A.T.F.O.R.E.V.E.R

I nemaed it 'sahabat' (coz it means more than just friends).. ;)

hazwani hussin said...

yup... we are SAHABAT. how can i forget u my dear 'massage girl'?

BudaKamponGugup said...

you're welcome darling....n THANKS TOO...

hazwani hussin said...

i try my best dear! alhamdulillahhh..
bila nk trn kl?

kurtfarah said...

luv u too..three...four....five...and more!!!!!