page

Friday 5 April 2013

Genap sebulan

Hari ni 5 April. Genaplah sebulan aku kehilangan anak. Alhamdulillah, dengan izin-Nya aku sihat dari segi mental dan fizikal. Cuma, ade la sakit pinggang sekali sekala. Tapi secara keseluruhannya, sihat. Insya-Allah, kalau ada rezeki lain kali untuk aku. ;)

Terima kasih pada semua yang mendoakan, memberi nasihat dan dorongan, memberi kekuatan, dan segalanya yang membantu aku untuk terus tabah hadapi ujian Allah ini. 

You know who you are, terlalu ramai nak di-listkan :)

KHUSUS-NYA, buat keluarga aku. 
Aku beruntung mempunyai keluarga besar yang sangat supportive. They always for me. ALWAYS.

Semoga Allah memberkati, merahmati hidup korang semua. Dimurahkan rezeki, dilapangkan jalan dari kesusahan. 

Amin...Amin...Amin... Ya Rabb Al-Amin

 

No comments: