page

Saturday 1 December 2012

It's December

Hmmm...disember dah muncul. A few days before tak dapat nak post story. Pada hal banyak kot nak citer. Ni gara-gara perempuan gila punya pasal. Orang tolak offer kerja terus jadi meroyan. Cakap aku perasaan good2 la, ego dan paling best doa cakap alu riak. hah? adoyaiiii.... Aku pun silap juga. Pergi reply buat apa? Tahu pulak bila aku perli balik nak melenting. Ape da...buat orang boleh,kita cuit melatah bukan main. Agak sakit hati la. Last dia text aku pukul 3 pagi semalam. Nasib la aku silent phone. Tak terganggu tidur aku sambil berpelukan dengan Adam dan ayah. The best part, dia text sbb dia tak boleh tidur sebab aku. Wow! Best gila perasaan ni. Hahahah... Okeylah...will update citer tuh nanti. Encik suami nak pergi kerja dah ni. Nak hantar kejap yer, pasti nak muah! Muah!

Bye...

Oh Ye.... Selamat datang disember. Semoga disember ini lebih baik ceritanya!

No comments: